LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

UBS


Hai..assalamualaikum.. apa kabar semua.. hope semua bloger sihat je kan..

Dah lama rasanya tak story-story..

Terlebih dahulu aku nak ucapkan terima kasih kepada semua bloger yang sudi follow blog aku yang huduh ni.. 
aku tau, banyak kekurangan yang perlu di perbaiki lagi.. so ko orang law sudi bagi lah nasihat and tunjuk ajar kepada aku ni..


 
Hehehe.. sebenarnya aku nak cerita pasal UBS..

Ops.. aku bukan nak buat toturial pasal UBS.. tap ink cerita pasal kursus UBS.


 

Pada 8,9,15 dan 16 aku and budak kelas dah dipaksa dan terpaksa menghadiri kursus ni.. kami semua juga terpaksa mengorbankan masa cuti kite orang..


Orang lain, masa hujung minggu sedap-sedap goyang kaki, bejalan, tidur tak bangun-bangun.. tapi aku.. kena bangun pagi-pagi (kena tunggu bas), bejalan la jugak.. tapi berjalan ke politeknik.. goyang kaki jugak.. tapi goyang kaki dalam kelas tu..

Makanya, aku terlalu sibuk yang amat bulan ni.. hari rabu ni ada lawatan pergi kuala kangsar pulak.. jom kepada orang kagsar moh kita jumpa di labu sayong..
Sabtu, ahad and isnin, kena berniaga di gerai konvo politeknik pulak.. aku memang busy mengalahkan perdana menteri bulan ni.. hahahaha.. macam aku sorang je..budak kelas aku pun busy gak.. jadi sama-sama lah kita busy…






Ha..sambung kepada kursus UBS tu, semalam..last kelas.. ada final exam pulak, aku stress kerana aku tak Berjaya buat denga jayanya.. ah..tension!!!



Sory ASMARA.. aku tak layan kau semalam..

Walau bagaimana pun.. kursus tu memang berguna. Macam-macam aku belajar..


Kepada retailer baru.. aku syorkan ko orang gunalah UBS inventory & billing system.. dijamin stok akan berjalan lancer and pasti ko orang tahu perjalanan stok tu..

Sekian terima kasih..

Luahan isi hati azni

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...