LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

perlu ke lelaki kaya??

 Assalamualaikum..
selamat malam..dan selamat pagi..


tujuan aku buat entry memalam ni sebenarnya..
aku geram sangat-sangat dekat peremuan si ni..


aku sebenarnya dah nak tidur.. tapi layan-layan ASMARA jap..
ASMARA baru balik kerje..
jadi sambil-sambil massages dengan ASMARA aku layan FB sebentar..


masa tengah mengodek-godek aku nampaklah tajuk post Kisah Benar di X Fresh FM
macam tertarik nak tau cerita..


so dengan pantas aku menekannya untuk melihat..


mari kita dengar sama-sama..







aku tak sangka.. ada perempuan yang cam ni..




pesanan untuk perempuan tersebut:



kaya tak semestinya akan membawa kepada kebahagiaan..

yang kaya tu DIA (si suami yang kaya) kalau kita (perempuan) kene tinggal.. dan kita cuma mengharap harta suami.. dan kita tak punyai apa pun..
bayangkan lah sendiri..
mungkin kita akan merempat di tepi jalan??
dengan membawa bersama anak-anak..


ingatlah.. tak perlu mencari pasangan yang kaya..
kerana kekayaan mungkin tidak akan membawa kebahagiaan dan mungkin membawa kesengsaraan..


apa yang kit lakukan.. 
pasti mendapat balasan kembali..


pesanan kepada abg penjual beger:

mungkin semua ni ada hikmahnya..
DIA (perempuan tu) bukan yang  terbaik
Allah dah tentukan segalanya..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...