LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

Budak Pratical


Parkson.. tulah pilian aku untuk buat latihan industry..



macam-macam la aku belajar masa buat pratical..
masa first day memang seram je, yelah first time nak kerja, memang dalam family ak, lepas SPM tak pernak kerja.

Nak duduk rumah katanya, nak tolong mama..tapi sebenarnya ..malas (alamak..terpecah rasia pulak).

Ha sambung cerita first day aku tadi. Aku sampai dalam pukul 9 lebih.. Faris dah tnuggu aku.. alamak, lupa pulak nak kenalkan Faris, Faris ni budak satu kelas dengan aku, die budak johor gak, maka aku dengan die memilih tempat yang sama.



Nasib baik ada faris, dia la yang banyak tunjukkan aku macam-macam, die memang pernah kerja dekat Parkson Grand Holiday Plaza ni. Agak banyak la pengalaman die. Tu la katanya kat aku..haahahaha.. tak kesah la, yang penting aku ada kawan..

Masa dah 1 minggu..akhirnay Faris kena balik Poly..aku sedih gila..



aku tak ada kawan..mungkin orag kata la, aku tak kata, die org kata muka aku muka  SOMBONG !!! Aku tak sombong la..aku baik taw..hehehehehe(puji diri sendiri)



Dah sebulan..kawan masih tak ada, Faris rajin je tanya aku dah dapat kawan ke belum… nape lah susah sangat nak dapat kawan ni…. Adoh..

Tapi..akhirnya..aku di pindahkan ke bahagian Home finising.. mula kat situ la aku dapat kawan.. Ain.. terima kasih Ain.. sayang Ain ketat-ketat..

 




Sebenarnay Ain ni lagi tua dari aku, tapi disebabkan die lagi kecik dari aku, maka aku panggil die Ain je.. Ain suke ketawa, tu yang buat aku seronak. And beronok-ronok nak kawan dengan die..hehehehehehehe



Makin lama makin ramai lah aku dapat kawan.. so makin lama makin best.. aku tak lupa gak kat kak Zue, mala,kak Lila, adik die hani.. adah dengan adik die gak ita.. ha ni lagi sorang budak yang suke ketaw. Hari-hari ketawe..kena marah dengan Mis Tan pun boleh ketawe lagi..pelik-pelik..ha..tak lupa gak kat kak Fatin.. rasa ridu pulak kat ko orang semua..



memang betul orang cakap..pengalaman akan mengajar kita untuk menjadi lebih baik..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 

**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 

ha..ni kerja aku dengan Ita sebelum memulakan tugas.. ini memang wajib dijalankan setiap hari..kcuali aku cuti la..huhuhuhu 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...