LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

oh cincin ku..

assalamualaikum.. rasanya dah lama aku tak update blog ni.. macam berhabuk-habuk..
bukan apa, aku bz sikit dengan macam-macam asgment yang WAJIB di selesaikan..

ni nak story pasal cincin aku..
cincin tunang aku HILANG!!! ya ampu.. 
mana pergi ni, tak mungkin ada orang curi.. 
habis satu rumah aku geledah pagi tadi, dah la lambat dah ank pegi kelas..
nasib baik hari ni tak ada PMP, kami budak DRM 5 telah membuka gerai kerana hari ini merupakan Hari Usahawan..
ha..berbalik kepada cincin yang hilang tu..
aku paun tanpa berlingah aku mengetuk-getuk pintu bilik air..
aku "kira..kira..ada cincin aku tak dalam tu"
kira "mana ada"
aduh..aku semakin buntu, apa aku nak jawab pada ASMARA ni..Mama lagi..


cik miza pun datang menyelamatkan keadaan.

cik miza " cuba caru elok-elok, pegi tengok kat atas katil tu"
aku pan berlari mencari cincin ku diatas katil..
ha..tu dia CINCIN ku..

tak guna punya cincin..macam mana lah boleh tertangal ni..
sehingga kini aku masih dibelengu dengan kemuskilan ini..
MISTERI........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...