LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

satu masa dulu


Rindu nak jaga pagar kat sekolah pada waktu awak pagi dan waktu balik..
Rindu nak makan mee mak cik kantin..
Rindu nak beli ais krim kat KOPERASI..
Rindu nak beratur ramai-ramai waktu pagi..
Rindu nak pusing satu sekolah bila bosan..
Rindu nak tumpang tidur kat perpustakaan..
Rindu pergi kelas tambahan..
Rindu nak makan bekal sama-sama dalam kelas..
Rindu semua kenagan masa zaman sekolah dulu..
Mesti dah tak dapat rasa lagi..
Rindu nak pakai baju biru tu..
Rindu nak cet cat-cet cat bila cikgu tak ada..
Rindu ko orang semua..





sekarang semau dah lain.. 
ada yang jumpa pura-pura tak kenal..
ada yang jumpa terlebih ramah ( tu yang best..sebab tak lupa kawan)
ada yang jumpa.. aku pun dah tak kenal..
banyak yang dah berubah..
tapi.. 
yang penting..
semua kenagna kita akan ada dalam peti simpanan aku
selagi peti simpanan tak terpadam.. selagi tu lah aku ingt ko orang semua..



4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...