LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

i think i'm in love with ???


nov 29:

saya tak harap kita boleh bersama..
saya tak harap awak jadi milik saya one day nanti..
i know that..

 terima kasih sebab sudi denga cerita saya yang membosankan, terima kasih sebab sudi temankan saya yang mengada-gada ni.





saya tak mengharap lelaki yang HANSEM,
saya tak megharap lelaki yang KAYA,
saya cuma perlukan lelaki yang boleh menjaga saya sampai akhir nyawa..
menjadi imam saya didalam hidup ni, yang boleh memimpin tangan ni untuk ke jalan ALLAH,
yang mengusap air mata ketika saya menangis,
yang mencium kening saya ketika saya tidur,
yang selalu menegur ketika saya melakukan kesilapan,
dan yang selalu mencintai saya dengan iklas bukan kerana paksaan.









Terima kasih sebab hari-hari temankan saya.. 

dec 6:

i'm yours 
even though I not the firstbut I want to be last in life you.
i want to be with you until the sun falls from the sky
until my eyes this closed forever 



who the guy??? 
this is my mr.coklat

Ya Allah ~ Aku tahu bahawa semua perkara yang sudah terjadi ini tak mungkin akan berubah selepas ini. Cuma aku mohon kepadamu. Hubungan yang sudah sedia ada ini, jangan Kau putuskan. Sekurang-kurangnya Kau berikanlah kami peluang untuk lebih mengenali antara satu sama lain dan kenal isi hati budi kami

Ya Allah ~ Sekiranya si dia adalah jodoh aku, Kau panjangkan lah jodoh kami sehingga ke akhir nafas kami. Kau tariklah nyawa aku dengan wajah dia adalah wajah yang terakhir aku dapat tatap dan Kau berikanlah aku peluang pergi kepadaMu dengan mengetahui bahawa Dia adalah yang terbaik untuk aku. Sesungguhnya, aku menyintai dia kerana dia menyintaiMu

Ya Allah ~ Sekiranya dia bukan untuk aku, bawa lah aku pergi jauh dari semua ini. Kau temukanlah aku dengan seseorang yang mampu memberi aku senyuman dan kebahagian yang aku cari selama ini. Dan kau berikanlah si dia jodoh baik-baik, yang dapat menemani dia siang dan malam, susah dan senang. Kau lindungkan lah dia dari perkara yang tak diingini




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...