LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

jika engkau jodoh ku




Cinta yang hadir di hati tanpa sebab, tanpa syarat, tak terbatas oleh ruang, waktu dan jarak yang membentang..

Andai benar cinta itu kerana Allah, biarkanlah Allah  yang mengatur segalanya hingga keindahan cinta itu datang pada waktunya.

Jika kita mencintai seseorang belajarlah untuk lebih mencintai Sang Pemberi Cinta.

Hati ini begitu mudah terbolak-balik maka serahkanlah rasa yang belum halal itu padaNya, berserahlah kerana hanya Allah sebaik-baik penjaga.

ya Rahman..,
jauhilah aku dari dia yang yang takkan pernah kumiliki, hilangkanlah cinta buat dirinya yang namanya tidak tertulis buat diri ini, kuncilah pintu hati ini andai dia yang dinanti belum aku jumpai, kerana inginku persembahkan rindu ini buat dia yang halal kudampingi.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...