LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

oh lelaki idaman..

assalamualaikum..da lama tak megupdate my diary ni..sibuk dengan kuiz dan test..alhamdulillah..semua berjalan dengan lacar..


semalam terkejut bila ASMARA tanya..

ASMARA: apa ciri-ciri lelaki idaman BBy..

tak dapat di luahkan dengan kata-kata.tak sangka ASMARA boleh tanya soalan cepu emas macam tu..
aku terdiam terpaku buat seketika (alamak..jangan la tanya depan-depan..aku malu..)

mizz nizuan: nanti BBy senaraikan bagi kat sayang..

10 senarai lelaki idaman...

1.  tidak melakukan perkara yag ditegah dalam agama.

2. tak pernah rasa jemu melayan karenah aku yang macam-macam ni..

3. tidak bosan mendengar cerita aku..

4. setiap hari melafaskan kata cintanya kepada ku..(i love u sayang)

5. seorag yag romantik tapi tidak tahu menunjukkan keromantikannya..hehehehehe..

6. mampu menjagaku sehingga nafasku yag terakhir..

7. bukan lah seorang yag kaki perempuan, kaki pukul dan bermacam-macam jenis kaki...(kaki bangku dikecualikan)

8. membelai rambutku setiap malam sehigga ku tertidur..

9. mencintai ku..bukan kerana paras rupa,harta..tetapi kerana aku adalah aku..

10. berambut botak..(tapi ASMARA tak nak rambut botak..tapi tak pe la..yag penting ASMARA adalah lelaki yag mempunyai ciri-ciri idaman ku..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...