LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

Hanya mampu memandang..tak mamapu memiliki..



Sedih..menangis hari-hari..meratapi..termenung sepanjang masa..
dahulu..kau inginkan kehidupan kau sendiri.. kau tinggalkan aku..kau biarkan aku..kau pergi tanpa pesan..

Luka  yang kau tinggalkan sehingga kini masih aku terasa..walaupun hati telah dimiliki, walaupun semuanya telah berlalu..namun kenagan bersama mu masih bersemadi didalam kotak ingatan ku..

“nanti kita dah kawin saya nak bukak pusat peranginan, disebabkan awak suka laut, saya nak beli astu pulau dekat indonesia. Nanti saya buat rumah kat sana, lepas tu, awak duduk la sana, hari-hari boleh tengok laut”

“awak tak payah kerja, awak duduk rumah je..tunggu saya balik kerja”

“nanti  awak boleh bele kucing, tapi ingat,jangan bawak masuk kalau saya ada kat rumah, dan jangan bagi dia masuk bilik kita…bebulu, saya tak suka. Ha..lagi satu, nanti pakaikan kucing tu stokin taw, kuku dia tajam, nanti habis sofa kena cakar”


Kadangkala.. aku ingin kita kembali seperti dahulu.. tapi aku tidak mampu mengubahnya..aku tunagan orang..
kini..semau telah berubah.. mengapa kau selahu hadir didalam hidupku?? Adakah kau ingin menagih kasih mu dahulu?? Adakah kau ingin aku kembali..

adakah aku mengharap masa akan berulag kembali??
Aku pasti, aku yakin, aku mahu masa berulang kembali..aku mahu kita seperti dulu..kau cinta pertama ku..terlalu sukar untuk ku melupakan mu..walaupun aku telah menemui cinta ku..




Tadi.. aku tengok FB dia.. siapa perempuan tu? Dah lama ke mereka kenal? Rasa cemburu tipa-tiba datang..aku benci..aku tak nak tengok lagi!! Tapi aku nak tahu..

Kenapa dia tak nak accept aku jadi friends FB??

Mugkin aku ni terlalu hina buat dia..

Apa salah aku sampaikan kau buat aku macam ni..kau tinggalkan aku..kau buat aku terluka..

Aku benci kau..aku benci AZRUL NAIM


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...