LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

INFORMASI:BUAT WANITA YANG INGIN HAMIL



Mengatasi stress untuk subur 


Stress/tekanan/tension samaada mental , emosi atau fizikal semuanya ada kesan kepada kesihatan dan kesuburan seseorang lelaki atau perempuan. Banyak situasi dalam kehidupan kita , dirumah, dipejabat, dijalan raya dan lain2 menimbulkan stress atau ketegangan. Tetapi tidak kesemua situasi stress itu buruk; kadang2 kita memerlukan kepada situasi begini untuk menggerak...an kita berusaha , berfikir, mengatur rancaangan dan strateji dan akhirnya menjana kejayaan. Hidup kita penuh cabaran dan cubaan yang munkin menghasilkan situasi penuh stress.


Apa yang penting bagaimana kita menguruskan atau menangkis stress.Berkaitan dengan isyu kesuburan stress bolih mengganggu dengan beberapa cara.1. Ia bolih melemahkan tenaga batin/syahwat lelaki atau perempuan dan ini menyebabkan mereka jadi mati pucuk bagi lelaki, vaginismus bagi perempuan, ketidakmampuan untuk melakukan persetubuhan khususnya ketika isterinya sedang subur.2. Stress mengurangkan bilangan benih dan kekuatan pergerakan benih lelaki.3. Mengganggu hormon subur wanita, akibatnya tiada penetasan telor/ovulation.4. Saluran fallopio bolih jadi kuncuk dan mencegah benih suami sampai ketelor isteri.5. Menggangu imbangan hormon wanita dan menyebabkan kegagalan embryo melekat dan membenam kedinding rahim/implantation.


Relaxation Techniques Berbagai jenis teknik relaxation bolih dicuba , tetapi bagi orang islam membaca quran dan memahami makna serta berzikir mengingati Allah setiap waktu lapang adalah sangat berkesan. Apabila memandu kereta atau sedang dipandu, baca fatihah, ayat kursi, tiga Qul, lepas itu berzikir, bertasbih, bertahmid terus menerus jangan berhenti, selingkan doa untuk dapat zuriat. Tenang fikiran bolih meningkatkan kesuburan. Ketika buat riadah, yoga, breathing exercise dll juga amalkan zikir dan tasbih, insya Allah doa kita akan diperkenankan dan dimakbulkan.



-------------RAWATAN DENGAN JSD-----------

RAWATAN BAGI ISTERI YANG INGIN HAMIL 


JAMU LELAKI JUTAWAN---------=RM65. 
JAMU ABE GAGAH------------------=RM50. 
JAMU PENGANTIN DARA------- = RM65.
JAMU AKU DARA------------------ = RM48. 
MASKER VAGINA -----------------= RM25

POS LAJU SM = RM7, POS LAJU SBH/SRWK = RM11



RAWATAN BAGI ISTERI YANG INGIN HAMIL

*sebulan pertama (isteri) :- JPD - 3 hari pertama - (satu botol)JAD - kaedah 10 hari, 20 hari... (dua botol)JPD - 2 minggu sekaliMV - perlu juga digunakan, bagi menegangkan dan khasiat2 yg lain..proses ini hingga isteri tu datang piyed ye...

*sebulan pertama (suami) :-sementara isteri dalam rawatan pembersihan dn belum piyed, suami hendaklah makan jamu LELAKI JUTAWAN sebagai persediaan sementara isteri dalam rawatan pembersihan tu..........................................................................................BILA ISTERI DAH PIYED!!!

* isteri perlu guna JPD lagi sekali (utk 3 hari) - satu botol

* Bila isteri dah keluarkan Jamu Susuk Rahsia Mlm Pengantin (JPD), SEMASA HENDAK BERSAMA, PASTIKAN DIDALAM FARAJ ISTERI BEBAS KAPSUL JPD PARA SUAMI HENDAKLAH AMBIL JAMU ABE GAGOH(half bagi suami yang normal)........................................................................................INILAH STEP UNTUK MENGANDUNG (^____^)PERINGATAN:Untuk rawatan ini elakkan minum air ais, jangan makan benda yang panas seperti durian, air yang bergas, madu. Jangan minum air kelapa, air alkahol atau mengambil ganja jika dilanggar pantang larang ini boleh mendatangkan mudarat pada diri sendiri.




HUBUNGI : http://www.facebook.com/suhaila.slimdiet.5   UNTUK KETERANGANA LANJUT



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...