LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

A.N

assalamualaikum..

salam ramadan kepada semua yang sudi membaca

tajuk yang pendekkan..
tiba-tiba rasa rindu yang teramat pulak..
kalau lah Allah S.W.T bukak hati dia untuk baca blog usang aku ni..
alhamdulillahnya..

hari-hari buka FB..
perkara pertama yang akan aku tekan.
A

terus nampak muka dia..
baca wall dia, walaupaun dia dah post 2 minggu, tapi hari-hari aku baca

memang betul apa orang cakap,
perempuan tidak akan dapat lupakan lelaki yang pernah buat kita menangis dulu.

iklas dari hati

cintaitubuta..danbisamembutakan

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...