LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

Babi Biri-Biri

Assalamualaikum semua..
dah lama tak menaipkan..
aku bz..
kan sekarang ni  musim pepereksaan..


dah la..
malas nak menceritakan mengapa aku dah lama tak menaip..


sekarang aku ada cerita hot..

aku baru ternampak tadi..
(dalam FB jela.. bukan real..)

BABI BIRI-BIRI.. atau BIRI-BIRI BABI..


bulu macam biri-biri kan..
hati-hati..
ia tetap Babi yang haram disentu..dimakan..dicium..
hehehehehehe



biodata BABI BIRI-BIRI:

 Babi Mangalitsa (Google Image : Mangalitsa). Negara asalnya ialah Austria dan Hungary..
Diternak untuk daging dan bulunya. Jadi umat Islam perlu berhati-hati kerana bulu haiwan ini tiada bezanya dengan bulu biri-biri... Jangan harapkan pihak berkuasa sahaja. Marilah kita sama-sama menjaga kesucian Islam


tatapapan bersama...





tolong sebarkan..


ini adalah tanggungjawab kita bersama..


wassalam...

3 comments:

  1. hai..saya baru je follow blog awak..n klau sudi jemguk2la blog sy dan follow yea..blh share cerita(^_^)

    ReplyDelete
  2. first time tau babi pun ad yg biri-biri. T___T

    ReplyDelete
  3. bahaya tuuuuu... nnt kang ade yg buat baju guna bulu babi biri² nih...


    Check it out : http://varietybff.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...