LoVe yOu aLl

aznie suhaila ariff

My photo
name sy azni suhaila binti mohamad ariff..sy takut air...tp suke hujan..sy takut angin tp suke laut..sy takut tinggi tapi sy suke gunung..sy takut kat awak..tp sy suke awk... saya budak manja.. suka menagis.. tapi saya pandai berdikari.. saya tak harapkan awak je tolong saya!!

chinta nizuan

25 dec 2011..aku da jadi tunagan orang..OMG..macam tak percaye..
aku macam tak percaya ini keputusan aku..
andai itu takdirnya kan

 

alhamdulillah..semuanye selamat..majlis pn berjalan dengan jayanya..ap yg aku inpikan selami ni jadi kenyataan..skrg..cuma tgu masa ak jd milik ASMARA untuk selamanya..hingga ke akhir nyawa..
biar ap pn org nk ckp ttg ASMARA..ak tak peduli..ak yakin..ASMARA adalah pilihan yg tepat..biar dtg sejuta lelaki..ak ttp pilih ASMARA..

cinta ak pada ASMARA tak ada gantinya..selepas cintakan  ALLAH dan Nabi Muhammad..ASMARA lah yang ak cintai..

 

thanks to Kak Nadu..cz sudi jd photographer..thanks to dek'la photography cz sudi edit pic (dek'la tu ak la..saje nk tumpang popular..hahahaha)..

tak lupa juga kpd smue yg tlah menjayakan majlis pertunangan ini..jasa kalian amat dihargai..

 

gementar gile mase nk sarung cincin tu..kpd sesiapa yg prnah mengalami..aduh..msti tau prasaan ak saat tu..hehehehehe..pape pn..control..dpn bkal mak mertue 2..
 

cincin dijari tanda ikatan cinta antara ak dgn ASMARA..thanks ASMARA cz sudi jadikan ak isterimu.. akan ku bina mahligai indah bersama mu suatu hari nanti..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...